Kategorijos

Garantiniai įsipareigojimai

Sugedus prekei, pirktai iš UAB „AMONA“, garantiniu laikotarpiu prekę reikia pristatyti į sugedusios prekės gamintojo serviso centrą, jeigu serviso centro Lietuvoje nėra, ją reikia pristatyti į UAB „AMONA“.

AMONA neprisiima atsakomybės dėl gamintojų garantinio remonto centrų veiklos. Kiti punktai taikomi tik toms prekėms, kurių gamintojai nėra įsteigę autorizuotų garantinio remonto centrų Lietuvoje.

Prekė yra taisoma arba keičiama, jei visi žemiau išvardinti teiginiai apie sugedusią prekę yra teisingi:

    Jeigu UAB „AMONA“ neturi galimybės pataisyti sugedusių prekių, jie privalo apie tai informuoti pirkėją. Tokiu atveju UAB „AMONA“ elgiasi sekančiai:

    Pakeistam produktui išlaikomas keičiamo produkto garantijos terminas.

Amona B2B © Copyright 2024 . Visos teisės saugomos.